Wycieczka klasy 4c w góry
Autor: Oz@sp3 10 października 2021

zdjęcie przedstawia uczniów klasy 4C na wycieczceDnia 5 października z samego rana wyruszyliśmy na klasową wycieczkę w góry. Najpierw wyciągiem gondolowym wyjechaliśmy na Szyndzielnię, a następnie wybraliśmy się na pieszą wędrówkę. Zdobyliśmy szczyt Klimczok i dotarliśmy do schroniska, gdzie można było się posilić i odpocząć. Po drodze podziwialiśmy piękne widoki i cykaliśmy dużo zdjęć. Pokonaliśmy trasę w okolicach Klimczoka, zrobiliśmy «pętelkę» i wróciliśmy pod kolej gondolową, którą zjechaliśmy w dół i autobusem wróciliśmy do Żor.

Wycieczka była bardzo udana i była kolejną okazją do integracji zespołu klasowego, tym bardziej, że pogodę mieliśmy wymarzoną, świeciło słońce, a niebo było bezchmurne 😊 Piękna złota jesień w górach. Poniżej kilka fotek z naszej górskiej wyprawy.

Klasa 4c wraz z wychowawczynią

Akcja «Sprzątanie świata»
Autor: Oz@sp3 26 września 2021

«Sprzątanie świata» to międzynarodowa kampania odbywająca się na całym świecie w trzeci weekend września. Polega na zbiorowym sprzątaniu śmieci zalegających poza miejscami przeznaczonymi do ich składowania. Jej celem jest wzrost świadomości ekologicznej społeczeństwa.

uczniowie klasy 4c podczas akcji sprzątanie świataKlasa 4c również przyłączyła się do akcji i wyruszyła w okolice Skate Parku w celu wysprzątania terenu. Na pierwszy rzut oka wydawało się, że śmieci jest niewiele, jednak finalnie udało się zebrać trzy duże worki. Wszyscy bardzo się starali pozbierać jak najwięcej śmieci i nie przeoczyć nawet tych najmniejszych 😊
Całą akcję zaliczamy do udanych, bo oprócz uporządkowania terenu, mieliśmy okazję do integracji zespołu klasowego.

Klasa 4c wraz z wychowawczynią

Skip to content

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. W każdej chwili możesz zablokować lub ograniczyć umieszczanie plików cookies (ciasteczek) w Twoim urządzeniu zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej. Więcej informacji

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.