Erazmusowa matematyka w 3a
Autor: Op@sp3 17 listopada 2016

20161110_111133Matematyka wcale nie jest trudna i nudna! Staje się niesamowicie fascynująca przy wykorzystaniu tabletów. Uczniowie klasy 3a przy pomocy tabletów stawiali pierwsze kroki programowania. Wykorzystali do tego gry „Kodable”, „Run Marco” oraz „Lightbot”. Takie lekcje są owocem projektu Erazmus, w którym wzięła udział nasza kadra nauczycieli.
M. Kozyra

Skip to content

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. W każdej chwili możesz zablokować lub ograniczyć umieszczanie plików cookies (ciasteczek) w Twoim urządzeniu zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej. Więcej informacji

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij