„100 lecie Odzyskania Niepodległości z Uczymy Dzieci Programować”
Autor: UN 19 listopada 2018

Mimo, że główne obchody Święta Niepodległości już za nami, my dalej świętujemy! Jestem Polką, jestem Polakiem – co to dla mnie znaczy? Tworzymy kod z naszymi wartościami. Jak zmieniały się granice Polski? – zakodowana trasa z historią w tle. Znam swój kraj – gra z wykorzystaniem ozobotów. To tematy, które towarzyszyły nam w ubiegłym tygodniu. Była burza mózgów i rozmowy o tym kto to jest patriota? Co to znaczy być Polką i Polakiem? Na czerwonych serduszkach  napisaliśmy ważne dla nas wartości, bo być Polakiem, Polką to przede wszystkim kochać swoją ojczyznę, dbać o tradycje i kulturę. Przygotowaliśmy wielkie serce, na którym umieściliśmy nasze, małe serduszka z wartościami. Zakodowaliśmy drogę ozobotom. Kolejnego dnia poznaliśmy  i kodowaliśmy w parach  zmieniające się granice Polski, wyznaczając trasę robotom. Poznaliśmy naszych sąsiadów i kodowaliśmy na macie flagi oraz za pomocą papierowych gołąbków mapę Polski. Nasza wychowawczyni zaprosiła na zajęcia uczniów z klasy 3a , którzy bardzo przejęli się zadaniami  i spróbowali przygotować  trasę dla ozobotów. Widać było, że czas spędzony na programowaniu spodobał się naszym kolegom. Uwieńczeniem był Quiz o Polsce. Ozoboty losowały numer pytania i dziedzinę, z której odpowiadaliśmy. Z resztą zobaczcie sami.

 

Uczniowie klasy 2d z wychowawcą

Skip to content

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. W każdej chwili możesz zablokować lub ograniczyć umieszczanie plików cookies (ciasteczek) w Twoim urządzeniu zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej. Więcej informacji

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij