Piękne zakątki Beskidu Małego
Autor: UN 22 czerwca 2022

22 czerwca pojechaliśmy na wycieczkę autokarową do Mesznej koło Szczyrku. Docelowym miejscem naszej górskiej wyprawy była ,,Chata na Groniu’’. Pogoda nam dopisała, więc wędrówka okazała się wspaniałą przygodą. Podczas pieszej wspinaczki podziwialiśmy przepiękny krajobraz górski. Pokonaliśmy wzniesienie i dotarliśmy na rewelacyjny punkt widokowy, Ze wspomnianego wyżej punktu widokowego mamy piękną panoramę na szczyty Beskidu Małego. W końcu  jest   ,,Chata na Groniu” 665m n.p.m. Tam już czekali na nas właściciele, którzy przygotowali dla nas ognisko, na którym piekliśmy  pyszne kiełbaski. Posileni i pełni energii, zorganizowaliśmy sobie zabawy na pobliskim placu zabaw. Było wspaniale!  Piękna jest nasza Ojczyzna!

Uczniowie klasy 2b i 2c z wychowawcami

Skip to content

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. W każdej chwili możesz zablokować lub ograniczyć umieszczanie plików cookies (ciasteczek) w Twoim urządzeniu zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej. Więcej informacji

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.