Zapraszamy na film z obchodów jubileuszu 50-lecia naszej szkoły.
Został on przygotowany przez naszych absolwentów: Bartosza Frysza i Martynę Mach, reprezentujących Agencję Kreatywną DISINN.
Bardzo im dziękujemy!
Zakończyliśmy naukę w klasie trzeciej. To był bardzo pracowity rok. Braliśmy udział w ciekawych projektach i programach, za które otrzymaliśmy certyfikaty i dyplomy.
-Międzynarodowy projekt edukacyjny ,, Wirtualne podróże czyli ,,Nauka w plecaku” -poszerzyliśmy swoją wiedzę na temat Polski, Europy i świata. Wykonaliśmy wszystkie zadania projektowe, bawiąc się i ucząc oraz dowiadując się wiele ciekawostek na temat różnych krajów. Mogliśmy spróbować europejskie smakołyki, które sami robiliśmy: owoce w czekoladzie oraz ukraińskie ,,syrniczki”. Równoczesnie realizowaliśmy projekt Uniwersytetu Dzieci” ,,Młodzi obywatele. Jak poznać kraj, w którym mieszkamy? Uniwersytet Dzieci 3bSP-3 ZORY Wirtualne podróze 3b
-Czytam z klasą czyli ,, Lekturki spod chmurki” edycja IV -Podróżowanie przez czytanie : najważniejszym celem projektu było uatrakcyjnienie sposobu omawiania lektur oraz upowszechnianie czytelnictwa. Przygotowaliśmy lapbooki ,, O psie, który jeździł koleją”, z Anarukiem wybraliśmy się w podróż z robotami vex123 do Grenlandii. Dzieci z Bullerbyn zaprosiliśmy do zagród zbudowanych z klocków Lego._Certyfikat_Klasy 3bSP3ZORY
-Uczymy dzieci programować- z dużym zaangażowaniem uczestniczyliśmy w zajęciach. Rozwijaliśmy umiejętności zdobyte podczas lekcji, przecież programowanie to świetna zabawa dla nas, ale przede wszystkim to możliwość rozwijania kreatywnego myślenia, poszukiwanie różnorodnych rozwiązań oraz nauka współpracy.dyplom_UDP_XI_kl.3bSP3Żory
-W programie EkoEksperymentarium– uczyliśmy i rozwijaliśmy dobre praktyki ekologiczne. Wiemy jak świadomie robić zakupy, sprzątać czy oszczędzać wodę.Dyplom IIIb EKOEKSPERYMENTARIUM
-Innowacja pedagogiczna napisana dla nas przez naszą Panią ,,TIK-owy świat Koderków”. Mieliśmy możliwość pracy z klockami Lego Education Spike Essential i BricQ. Pracowaliśmy z długopisami 3D, wykorzystaliśmy roboty Indi, ozoboty, geniboty oraz vex123. Okazuje się, że klocki Lego są znakomitym narzędziem do rozwijania niezbędnych w XXI wieku umiejętności, uczą zdobywać wiedzę w praktyce. Najwięcej emocji wzbudziło przygotowanie jubileuszowego tortu z okazji 50-lecia szkoły. Wykorzystaliśmy długopisy 3D. Poradziliśmy sobie z tym zadaniem świetnie. Efekty naszych ,,TIK-owych” zmagań można było obserwować na stronie szkoły oraz podczas jubileuszu naszej placówki.
Koderki z wychowawczynią Urszulą Niziołek
Ale to już było, krótka relacja z naszych działań. Zapraszamy!
Uczeń klasy 3b Piotr Wyroba doskonali swoje zdolności artystyczne na dodatkowych, pozaszkolnych zajęciach. Pod okiem swoich instruktorek rozwija talent plastyczny. 23 czerwca odbyła się wystawa jego prac w plenerze w Suszcu.
Sam zainteresowany o swoim talencie mówi tak: ,,Bardzo lubię chodzić na zajęcia plastyczne. Najwiekszą frajdę sprawia mi malowanie akwarelami i akrylami. Tworzenie obrazów to dla mnie prawdziwa przyjemność”.
Imię patrona naszej szkoły jak widać zobowiązuje 🙂 . Każdy posiada jakiś talent można się rozwijać, działać i robić wiele wspaniałych rzeczy!
Życzymy Piotrkowi nieustającego natchnienia i kolejnych wspaniałych wernisaży.
W środę 21 czerwca klasy 2c i 2d wybrały się do Ustronia, by zakończyć rok szkolny bardzo aktywnie wspinając się na Równicę. Poszło nam świetnie :)) Zapraszamy do galerii 🙂
#LaboratoriaPrzyszłości #LaboratoriaPrzyszlosci
W roku szkolnym 2022/2023 uczniowie klas 5b i 5c na zajęciach rozwijających kreatywność realizowali innowację pedagogiczną „Laboratorium 3D”. Głównym jej celem było zapoznanie uczniów z podstawami projektowania przestrzennych obiektów i druku 3D. Uczniowie rozwijali kreatywność i innowacyjność. Podczas zajęć wykorzystane były narzędzia zakupione w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”: długopisy 3D i drukarka 3D. W czerwcu uczniowie projektowali zabawki z okazji Dnia Dziecka oraz medale.
Renata Skóra
W zeszłym tygodniu klasa 1a spotkała się na „Przystanku Zachód”, na integracyjnym spotkaniu.
Rodzicom dziękuję za zaangażowanie w organizację ogniska.
Dzieciom dziękuję za wspaniałą zabawę.
To był naprawdę udany rok.
M. Oparowska-Kozyra
Mijający rok szkolny pozwolił uczniom klasy 1a zapoznać się ze wspaniałym sprzętem do kodowania. Pomimo planowanej innowacji, która miała opierać się tylko na zabawie z Genibotem, poszerzyliśmy ją o inne szkolne roboty. Początkowo zapoznawaliśmy się z matą do kodowania, kodowaliśmy kubeczkami i kartonikami, by w drugim półroczu kodować robotami. Udało nam się zapoznać z Ozobotami, Myszkami, VEXami, autkami Indii oraz wspaniałymi Genibotami. Była to przygoda, którą…musimy powtórzyć w klasie 2.
Wychowawczyni
Po raz kolejny spotkaliśmy się z tatą Marysi Narwojsz, tym razem poznaliśmy bliżej na jakiej zasadzie działa dron. Mieliśmy okazję poznać jego budowę, funkcje oraz bardzo szerokie zastosowanie. Poznaliśmy aplikację, w której należy zgłosić lot, zanim chcemy wyruszyć dronem w powietrze. Okazało się, że ta „zabawka” może być bardzo niebezpieczna i dzięki temu spotkaniu mogliśmy dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy na temat przepisów korzystania z takiego sprzętu.
Takie zajęcia są bardzo potrzebne, aby uświadamiać młodych użytkowników, że nawet bawiąc się sprzętem latającym musimy mieć na uwadze innych użytkowników nieba (samoloty, ptaki). Bardzo dziękujemy za poświęcony czas oraz cenną lekcję odpowiedzialności.
Wychowawczynie klas 1a i 3b.
W tym roku szkolnym nasza klasa realizowała kilka projektów edukacyjnych. W programie ogólnopolskim „Uczymy Dzieci Programować” zajmowaliśmy się kodowaniem. Wykorzystywaliśmy roboty edukacyjne, długopisy 3D i sprzęt komputerowy. Wykonaliśmy 8 zadań Fundacji Uniwersytetu Dzieci – Ciekawscy trzecioklasiści. Dlaczego wszystkie pytania są dobre? Podczas lekcji projektowych, pracując indywidualnie i w grupie, nauczyliśmy się koncentrować na zadaniu, trenować krytyczne myślenie i kreatywność oraz znaleźliśmy odpowiedzi na wiele pytań. Od września 2022r. realizowaliśmy również międzynarodowy projekt edukacyjny: „Czytam z klasą” Do zajęć czytelniczych zachęciła nas Chmurka Tosia. W każdym z modułów projektu czytaliśmy lub słuchaliśmy, a potem omawialiśmy jedną spośród zaproponowanych lektur, do której wykonywaliśmy 4 zadania. W projekcie EkoEksperymentarium – w wirtualnym domu odwiedzić mogliśmy już cztery pomieszczenia, a także wybrać się na spacer po lesie. Zadaniem naszym było rozwiązanie zagadek, które pozwalają zrozumieć m.in. na czym polega oszczędzanie energii i wody czy prawidłowe segregowanie odpadów. W ostatnich dniach nasza klasa i każdy indywidualnie otrzymał kolejne certyfikaty za realizację zadań wynikających z udziału w/w projektach edukacyjnych.
Uczennice i uczniowie klasy 3c
klasa 3c dyplom EkoEksperymentarium
Przedstawiamy fotorelację z dwudniowej, ale bardzo intensywnej wycieczki klas 6c i 7j. W trakcie wycieczki zwiedziliśmy:
Wycieczka była krótka, ale bardzo ciekawa.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. W każdej chwili możesz zablokować lub ograniczyć umieszczanie plików cookies (ciasteczek) w Twoim urządzeniu zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej. Więcej informacji
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.