Zakończyliśmy naukę w klasie trzeciej. To był bardzo pracowity rok. Braliśmy udział w ciekawych projektach i programach, za które otrzymaliśmy certyfikaty i dyplomy.
-Międzynarodowy projekt edukacyjny ,, Wirtualne podróże czyli ,,Nauka w plecaku” -poszerzyliśmy swoją wiedzę na temat Polski, Europy i świata. Wykonaliśmy wszystkie zadania projektowe, bawiąc się i ucząc oraz dowiadując się wiele ciekawostek na temat różnych krajów. Mogliśmy spróbować europejskie smakołyki, które sami robiliśmy: owoce w czekoladzie oraz ukraińskie ,,syrniczki”. Równoczesnie realizowaliśmy projekt Uniwersytetu Dzieci” ,,Młodzi obywatele. Jak poznać kraj, w którym mieszkamy? Uniwersytet Dzieci 3bSP-3 ZORY Wirtualne podróze 3b
-Czytam z klasą czyli ,, Lekturki spod chmurki” edycja IV -Podróżowanie przez czytanie : najważniejszym celem projektu było uatrakcyjnienie sposobu omawiania lektur oraz upowszechnianie czytelnictwa. Przygotowaliśmy lapbooki ,, O psie, który jeździł koleją”, z Anarukiem wybraliśmy się w podróż z robotami vex123 do Grenlandii. Dzieci z Bullerbyn zaprosiliśmy do zagród zbudowanych z klocków Lego._Certyfikat_Klasy 3bSP3ZORY
-Uczymy dzieci programować- z dużym zaangażowaniem uczestniczyliśmy w zajęciach. Rozwijaliśmy umiejętności zdobyte podczas lekcji, przecież programowanie to świetna zabawa dla nas, ale przede wszystkim to możliwość rozwijania kreatywnego myślenia, poszukiwanie różnorodnych rozwiązań oraz nauka współpracy.dyplom_UDP_XI_kl.3bSP3Żory
-W programie EkoEksperymentarium– uczyliśmy i rozwijaliśmy dobre praktyki ekologiczne. Wiemy jak świadomie robić zakupy, sprzątać czy oszczędzać wodę.Dyplom IIIb EKOEKSPERYMENTARIUM
-Innowacja pedagogiczna napisana dla nas przez naszą Panią ,,TIK-owy świat Koderków”. Mieliśmy możliwość pracy z klockami Lego Education Spike Essential i BricQ. Pracowaliśmy z długopisami 3D, wykorzystaliśmy roboty Indi, ozoboty, geniboty oraz vex123. Okazuje się, że klocki Lego są znakomitym narzędziem do rozwijania niezbędnych w XXI wieku umiejętności, uczą zdobywać wiedzę w praktyce. Najwięcej emocji wzbudziło przygotowanie jubileuszowego tortu z okazji 50-lecia szkoły. Wykorzystaliśmy długopisy 3D. Poradziliśmy sobie z tym zadaniem świetnie. Efekty naszych ,,TIK-owych” zmagań można było obserwować na stronie szkoły oraz podczas jubileuszu naszej placówki.
Koderki z wychowawczynią Urszulą Niziołek
Ale to już było, krótka relacja z naszych działań. Zapraszamy!