Łeba 2018 – podsumowanie wycieczki – 7D
Autor: Oz@sp3 12 maja 2018

Dobiegł końca czas wycieczki… Czekaliśmy na nią od początku roku szkolnego, a przed nami już droga powrotna. Dla wszystkich z klasy wycieczka była udana, a pogoda była wakacyjna. Dużo czasu spędzaliśmy nad morzem opalając się, czy grając.

Podczas wycieczki codziennie sprawdzana była czystość i porządek w pokojach. Po podsumowaniu konkursu okazało się, że I miejsce i tytuł „Mistrza czystości” otrzymały: Karolina Holecka, Hania Miechowicz, Emilka Ryszkiel i Nikola Schab. Drugie miejsce i tytuł „Wicemistrza czystości” otrzymali chłopcy: Filip Żułtak, Mateusz Adamiec, Rafał Chachura, natomiast III miejsce i tytuł „II Wicemistrza czystości” otrzymały: Olga Szrama, Nicole Widmer, Monika Kupka i Julia Garbacz.

W konkursie na nazwę i logo pokoju I miejsce zdobyli: Mateusz Adamiec, Filip Żułtak, Rafał Chachura. II miejsce: Alicja Reguła, Wiktoria Drzyzga i Gabrysia Hanslik, a III miejsce – Mikołaj Marzęda, Mateusz Marzęda i Maurycy Motyka.

W czasie tego tygodnia mieliśmy 3 ciekawe wycieczki. Dzięki dobremu zorganizowaniu atrakcji, na wycieczce nikt się nie nudził. Dziękujemy opiekunom – p. Bosak, p. Góras i p. Kwiatkowskiej za poświęcony czas i wkład w nasze bezpieczeństwo.

Wycieczka była udana i przyjemna.

Jakub Bębenek, Jakub Wnuk i Adam Dyrda

Łeba 2018 – dzień piąty – 7D
Autor: Oz@sp3 11 maja 2018

10 maja 2018 roku, nasz poranek rozpoczął się wcześniej niż inne. Po śniadaniu przyjechały po nas meleksy z „Łeba – Parku”, do którego się udaliśmy. Zwiedzaliśmy tam następujące atrakcje: kino 7-D, dom strachów, Bajlandię, labirynt luster, ślizgawki wodne i koło młyńskie. Graliśmy w mini-golfa, pływaliśmy rowerkami wodnymi, zwiedziliśmy mini-zoo, jechaliśmy ciuchcią bajkową, w której była opowieść o Czerwonym Kapturku. Czytaj dalej…

Łeba 2018 – dzień czwarty – 7D

Ten dzień rozpoczęliśmy oczywiście od pożywnego śniadania, następnie wybraliśmy się do miejscowego Illuzeum, w którym odkrywaliśmy różne wrażenia optyczne, ciekawe eksperymenty i sztuczki. Pomieszczenie było barwne i bardzo dobrze wyposażone. Potem poszliśmy na plażę. Graliśmy w siatkówkę, gry planszowe, budowaliśmy zamki. Po energicznie spędzonym czasie nad brzegiem morza, głodni wróciliśmy do ośrodka na obiad.

Nadszedł czas na grę terenową. Po podziale na trzy grupy, kapitan każdej drużyny dostał kartkę z zadaniami do wykonania. Dzięki tej grze zwiedziliśmy Łebę i poćwiczyliśmy swoją współpracę. Po ciężkim turnieju poszliśmy na boisko. Większość chłopców grała w piłkę, natomiast kilka dziewczyn grała w siatkówkę. Reszta osób tworzyła muzyczną atmosferę i grała w koszykówkę.

Kończąc nasz kolejny dzień, wybraliśmy się na spacer po mieście oraz po plaży, obserwując zachodzące słońce. Wracając do ośrodka zamówiliśmy sobie gofry, milkshake’i a nawet lody. Zmęczeni i wykończeni dniem dotarliśmy do ośrodka. To był dzień pełen wrażeń.

Wiktoria Drzyzga, Alicja Reguła, Gabrysia Hanslik kl. 7D

Łeba 2018 – dzień trzeci – 7D
Autor: Oz@sp3 10 maja 2018

Po śniadaniu, które odbyło się o godzinie 8.30, poszliśmy całą grupą na plażę. Na zewnątrz było ok.20°C. Po aktywnym wypoczynku nad morskim brzegiem wróciliśmy do ośrodka, by zjeść obiad. Na początek zjedliśmy zupę pomidorową. Natomiast na drugie danie mieliśmy udko/nóżkę z kurczaka wraz z ziemniakami, które były posypane koprem. Po zjedzeniu pożywnego posiłku, przed ośrodek przyjechał po naszą grupę środek transportu o wyglądzie przypominającym pociąg. Zawiózł nas nad jezioro Łebsko, przy którym czekała na nas pani przewodniczka. Wspólnie płynęliśmy statkiem wycieczkowym, który napędzany był silnikiem elektrycznym. Czytaj dalej…

Łeba 2018 – dzień drugi – 7D

W dniu 7 maja (w 2 dniu wycieczki), po pysznym śniadaniu poszliśmy na plażę. Wszyscy świetnie się bawiliśmy grając w siatkówkę i piłkę nożną. Po odpoczynku na plaży zebraliśmy się i poszliśmy do ośrodka na obiad. Następnie wybraliśmy się na dłuższy spacer z przewodnikiem. Zwiedziliśmy stary Kościół Św. Mikołaja i Rynek Łeby. Później poszliśmy do ośrodka po sprzęt sportowy, aby wybrać się na Orlik. Po zabawie wyruszyliśmy na lody i gofry.

Monika Kupka, Olga Szrama, Julka Garbacz, Nicole Widmer, kl.7d.

Łeba 2018 – dzień pierwszy – 7D
Autor: Oz@sp3 9 maja 2018

W niedzielę 6 maja b.r. nasza klasa rozpoczęła długo oczekiwaną wycieczkę nad morze. Podczas podróży dołączyła do nas 3 klasa ze Szkoły Podstawowej z Mikołowa. W trakcie 10-godzinnej trasy mieliśmy kilka przystanków. Gdy przyjechaliśmy, była godzina 17.00, dostaliśmy klucze od pokojów i mieliśmy czas na rozpakowanie się. Wszystkim podobały się pokoje. Może nie były duże, ale za to bardzo przytulne. Po zjedzeniu kolacji poszliśmy przywitać się z morzem. Oglądaliśmy zachód słońca. Zrobiliśmy kilka zdjęć oraz przespacerowaliśmy się krótko po plaży. Później wróciliśmy do pensjonatu i poszliśmy spać.

Tak właśnie minął nam pierwszy dzień wycieczki….

Mikołaj Marzęda, kl.7d

Wycieczka klasy 7d do Ośrodka H2o w Kiczycach w kilku relacjach
Autor: Oz@sp3 2 listopada 2017

10 października 2017 roku całą klasą wybraliśmy się na wycieczkę do Ośrodka Wypoczynkowego H2o w Kiczycach.

Wyjechaliśmy autobusem z parkingu obok Banku Spółdzielczego o godzinie 8.30. Podróż trwała około 30 minut. Większość naszej klasy była zakwaterowana w hotelu, a ośmiu chłopaków mieszkało w domkach obok ośrodka. Czytaj dalej…

Klasowa impreza z okazji Dnia Chłopaka klasy 7d
Autor: Oz@sp3 30 września 2017

Dnia 29.09.2017 r. w naszej klasie odbył się Dzień Chłopka. Dziewczyny z klasy pod kierownictwem Julii Chyły zorganizowały dla nas imprezę. Obdarowały nas pomysłowymi poduszkami „Cool chłopak – za uśmiech Banderasa, głos Iglesiasa, rozum Einsteina, siłę Pudziana, celność Beckhama”. Nasze koleżanki przygotowały dużo konkursów oraz zabaw tanecznych i nasza cudowna koleżanka Ola Jaskólska, w tym pięknym dniu była DJ-em. Królem parkietu został Mikołaj Marzęda, który z chęcią tańczył przez całą imprezę.

Uważamy, że „Dzień chłopaka” był bardzo udany i myślimy, że chłopcy też staną na wysokości zadania i zrobią jeszcze lepszą imprezę.

Rafał Chachura i Mateusz Marzęda Czytaj dalej…

Rycerzem być…
Autor: Oz@sp3 13 czerwca 2017

Uczniowie klas: VIC i VID powędrowali do Osin, by uczestniczyć w warsztatach rycerskich. Nim zostali wpuszczeni na zamek rycerza Tomasza musieli przywdziać elementy średniowiecznych strojów, co wywołało salwy śmiechu.

Uczniów powitał rycerz Tomasz ze swoim giermkiem Ludwikiem. Uczestnicy warsztatów mogli podziwiać zbroję rycerza. Zainteresowanie wzbudził miecz, ciżmy oraz rękawica. Uczniowie w trakcie prezentacji wzbogacili swoja wiedzę dotyczącą stanu rycerskiego:poznali drogę rycerza od pazia do pasowania,dowiedzieli się , co znaczy słowo „pasowanie”,skąd się wzięły herby, poznali kodeks rycerski oraz sławnych rycerzy. Czytaj dalej…

DZIEŃ SPORTU – KLASA 6D
Autor: Oz@sp3 11 czerwca 2017

Do Dnia Sportu nasza klasa przygotowywała się już od dłuższego czasu. Podczas lekcji wychowawczych oraz w czasie każdej wolnej przerwy dziewczyny za klasy przygotowały 2 piękne plakaty promujące zdrowie. Były na nich nasze hasła: „Zdrowa żywność fajna sprawa, 6d się tym zajada” oraz „6d zdrowo je i dlatego wygrać chce”.

Wszyscy ubraliśmy się w czerwone koszulki, czarne spodenki/spodnie i mieliśmy jednakowe czarne czapeczki.

Po otwarciu imprezy rozpoczęły się różne konkurencje. Najpierw poszliśmy do punktu gdzie 4 dziewczyny z klasy skakały na skakance – Julia Chyła, Karolina Holecka, Olena Rudnicka i Olga Szrama. Później przeszliśmy do sali 20, w której mieliśmy quiz na temat sportu. W tej konkurencji reprezentowali nas: Julia Chyła, Karolina Holecka, Franek Przybyła i Kacper Benisz. Do rzutów woreczkiem na materac zgłosili się: Gabrysia Hanslik, Ala Reguła, Franek Przybyła i Maurycy Motyka. Później rzut piłką lekarską: Julia Chyła, Michał Surowiec i Franek Przybyła. Były również inne konkurencje: biegi – JuliaChyła, Karolina Holecka, Michał Surowiec i Franek Przybyła oraz rzut piłką do kosza – Karolina Holecka, Kuba Bębenek, Michał Surowiec, Franek Przybyła, Maurycy Motyka i Kuba Wnuk.

Prawie wszyscy obecni brali udział w różnych konkurencjach. Zabawa była świetna. Wszyscy dobrze się bawiliśmy. Pomimo tego, że nie stanęliśmy na podium, wróciliśmy do domów zadowoleni i pełni wrażeń. Dziękujemy rodzicom Ali Reguły za zakupienie na ten dzień dużego zapasu wody, który bardzo się nam przydał… Czytaj dalej…

Skip to content

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. W każdej chwili możesz zablokować lub ograniczyć umieszczanie plików cookies (ciasteczek) w Twoim urządzeniu zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej. Więcej informacji

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.