Wycieczka do teatru
Autor: Oz@sp3 8 listopada 2017

18 października 2017r. wraz z kolegami i koleżankami z klas: 4d, 4e, 5a, 5b wybraliśmy się na wycieczkę do Teatru Ziemi Rybnickiej na spektakl pod tytułem „Ania z Zielonego Wzgórza’’. Spektakl oparty był na książce Lucy Maud Montgomery. Wszyscy chwalili aktorów. Mówili też, że bardzo im się podobało. Aktorzy spisali się świetnie, stroje bohaterów były piękne i zadbane. Aktorzy mówili głośno i wyraźnie, poruszali się z gracją, umieli zwrócić na siebie uwagę. Niektóre sceny nie zostały jednak pokazane w przedstawieniu. W teatrze było kolorowo, grała muzyka, podziwialiśmy różnokolorowe oświetlenie. W spektaklu występowali: Ania, Maryla, Mateusz, Diana, Małgorzata i wiele innych osób. Ponieważ trudno jest zadowolić młodzież w tym wieku, zadanie – jakie mieli aktorzy, nie należało do łatwych. Mało które dziecko teraz lubi jeździć do teatru. Młodzi ludzie obecnie wolą chodzić do kina, grać w gry, oglądać telewizję i serfować po Internecie. Wiem to, bo sama jestem uczennicą klasy 5.
Jedno jest pewne – pojedziemy tam jeszcze na 100 %.
Następnego dnia na lekcji polskiego dzieliliśmy się wrażeniami. Większość powiedziała, że było wspaniale!!! Polecamy się wybrać do tego teatru.

Julia Romantowska kl. 5b

Mecz siatkówki w Dąbrowie Górniczej
Autor: KK@sp3 29 listopada 2016

W ostatni czwartek klasy sportowe po raz kolejny uczestniczyły w meczu siatkówki w roli kibiców. Tym razem pojechaliśmy do Dąbrowy Górniczej, aby zobaczyć pojedynek siatkarski między MKS Dąbrową Górniczą a Budowlanymi Toruń. Są to drużyny grające w najwyższej, żeńskiej lidze siatkówki w naszym kraju. Mecz zakończył się szybkim zwycięstwem Dąbrowy 3:0. Po zakończeniu spotkania mieliśmy okazję porozmawiania z zawodniczkami i zrobienia sobie zdjęcia z zespołem. Nie lada atrakcją była rozmowa z panią Magdaleną Śliwą, jedną z najbardziej utytułowanych zawodniczek w Polsce, która aktualnie jest drugim trenerem w Dąbrowie.

Dzięki takim wyjazdom i spotkaniom rozwijamy zamiłowanie do wspaniałej dyscypliny jaką jest siatkówka.

Czytaj dalej…

Jesienna wędrówka górska klas IVa i IVd
Autor: KK@sp3 22 listopada 2016

20161019_121827W październiku dwie klasy czwarte wybrały się na wycieczkę do Brennej, skąd wyruszyły zielonym szlakiem zdobyć szczyt góry Błatnia (917 m.n.p.m). Chodź początkowo wędrówka była ciężka, wszystkie dzieci dzielnie dotarły do schroniska PTTK na szczycie góry. Po solidnej i zasłużonej przerwie wyruszyły w drogę powrotną. A to było już z górki…

Pomimo, że aura w drodze powrotnej początkowo nie dopisywała, wszyscy szczęśliwie dotarli do autokaru, skąd wrócili do Żor.

Czytaj dalej…

Skip to content

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. W każdej chwili możesz zablokować lub ograniczyć umieszczanie plików cookies (ciasteczek) w Twoim urządzeniu zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej. Więcej informacji

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.