UROCZYSTE ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO DLA UCZNIÓW KLAS II i III
Autor: Op@sp3 27 czerwca 2016

WP_20160624_00924 czerwca-upalny dzień, piękne słońce. Po dziesięciu miesiącach  przyszła pora na tak długo wyczekiwane wakacje. Jeszcze tylko kilka słów pożegnania z kolegami z klas  trzecich  i  możemy wyruszyć na wakacyjne wędrówki, na które zapraszają nas uczniowie z klasy 2c, 2d, i 2e. W rytmie letniej cza-czy wypoczywamy nad morzem, przy  dźwiękach flażoletów tańczymy w  górach. Niektórzy marzą o spływie kajakowym lub o wędkowaniu. Różne mamy pomysły na wypoczynek i w różne miejsca jedziemy, ale pamiętamy o bezpiecznych wakacjach.

Życzymy Wam, drodzy uczniowie udanych wakacji, samych pogodnych dni obfitujących w dobrą zabawę. Wracajcie wypoczęci i pełni energii do pracy we wrześniu!   Czytaj dalej…

2 d pisze listy- „Marzycielska Poczta”
Autor: Op@sp3 27 czerwca 2016

WP_20160617_008Wakacje to dobry czas na pisanie listów do przyjaciół, znajomych. W ostatnim tygodniu uczniowie klasy 2d  ponownie napisali  listy do ,, Marzycielskiej Poczty”. To już kolejny rok, w którym pamiętamy o dzieciakach z „Marzycielskiej Poczty”. Z wielkim zaangażowaniem pracowaliśmy, by wykonać piękne kartki  i napisać oryginalne życzenia. Uzbierało się tego trochę. Nasze kartki „pofruną” do  Krystiana. Mamy nadzieję, że sprawią one  mu  radość, a miłe słowa dodadzą  otuchy i siły do walki z chorobą.  Czytaj dalej…

Podręczniki
Autor: admin@sp3 27 czerwca 2016

Wykaz podręczników na rok szkolny 2016/2017 jest dostępny w zakładce „Dla uczniów”

Udanych wakacji!
Autor: admin@sp3 23 czerwca 2016

Życzymy udanych, pełnych słońca i bezpiecznych wakacji. Byśmy wszyscy mogli się dnia 1 września spotkać w szkole zdrowi, szczęśliwi, wypoczęci i pełni zapału do pracy w kolejnym roku szkolnym. 😎

Zachęcamy również do zapoznania się z istotnymi wskazówkami, dotyczącymi bezpiecznego i spokojnego spędzania wakacji:

bezpieczne_wakacje_750_100

Noc Świętojańska w Osinach
Autor: Op@sp3 22 czerwca 2016

20160621_114839Dnia 21 czerwca klasy 3c i 3d odważnie wyruszyły na pieszo do Osin. Celem podróży było Centrum Regionalizmu i zajęcia pt. „Noc Świętojańska”. Zajęcia były podzielone na dwie części. Podczas pierwszej usłyszeliśmy legendę dotyczącą Nocy Kupały, wyławialiśmy wianki z rzeki, chłopcy popisywali się wspaniałymi skokami przez ognisko a dziewczynki rzucały wiankami do kolegów. Druga częśc składała się z nauki piosenki, gry w memory, układaniu krzyżówki. Na koniec wykonaliśmy klasowe wianki i otrzymaliśmy kolorowego „Bajtla”. Zajęcia były bardzo ciekawe! Zachęcamy młodszych kolegów do uczestnictwa w tych zajęciach.

Uczniowie klasy 3d Czytaj dalej…

Klasa 3a na harcerskiej zbiórce.
Autor: Op@sp3 22 czerwca 2016

20160615_18292417 czerwca po południu mimo niezbyt sprzyjającej pogody uczniowie klasy 3a byli gośćmi harcerzy na zbiórce prowadzonej przez phm Annę Buksę. Harcerze, którzy są jednocześnie uczniami naszej szkoły, przygotowali dla swoich młodszych kolegów różne zabawy oraz pokazy. Trzecioklasiści ćwiczyli udzielanie pierwszej pomocy na fantomie wg instruktarzu harcerzy. Nauczyli się wiązać na sznurze węzeł- ósemkę, a także układać z patyków ogniska. Rozpoznawali różne gatunki drzew, szyfrowali wiadomości. Największą frajdę mieli podczas musztry, którą prowadził najstarszy harcerz- Szymon. Po wykonaniu każdego zadania trzecioklasiści zdobywali fragment puzzli, które na koniec utworzyły krzyż harcerski. Zajęcia z harcerzami bardzo się podobały uczniom klasy 3a, którzy zapewnili, że w klasie 4 też zostaną harcerzami.

Nasza szkoła najlepsza w Żorach
Autor: KK@sp3 22 czerwca 2016

Miło nam poinformować, że w tym roku szkolnym nasi wspaniali uczniowie wywalczyli dla szkoły I miejsce w sportowej rywalizacji szkół podstawowych!

Wystartowaliśmy we wszystkich zawodach miejskich, a w wielu konkurencjach zdobywaliśmy miejsca na poziomie województwa. Oto jak przedstawiają się nasze osiągnięcia:

Zakończenie sezonu sportowego
Autor: KK@sp3 22 czerwca 2016

W tym roku szkolnym sezon zawodów trwał baaaardzo długo. Dopiero w ubiegłym tygodniu zakończyliśmy rywalizację w trzech konkurencjach. W środę 15 czerwca klasa 6a brała udział w finale wojewódzkim w minipiłce siatkowej zdobywając IV miejsce w województwie. Dzień później cztery dziewczyny z klas szóstych – Dobrosława Wolnik, Jamrozik Paulina, Stępka Patrycja i Wyppich Zuzanna zajęły 11 miejsce w wojewódzkich zawodach w orientacji biegowej. Natomiast w piątek 17 czerwca duet Julia Droździel, Zuzanna Wyppich wygrały zawody rejonowe w siatkówce plażowej.

Oto fotorelacja z zawodów:

Wycieczka do H2O klasy 5a
Autor: Op@sp3 21 czerwca 2016

W dniu 15.06 nasza klasa wyjechała do ośrodka H20 w Kiczycach. Zaczęliśmy od zabawy w GPS, podzieliliśmy się na dwie grupy. Nasz animator pan Janek pomógł nam zacząć trasę. Mieliśmy do wypełnienia 8 zadań, które polegały na myśleniu i sprawności. Po trzech godzinach siedliśmy grupami i sprawdziliśmy czy mamy wszystkie zadania. Po przepysznym obiedzie pan Janek ogłosił wyniki. Okazało się, że wygrała drużyna numer 2 z panią Kozyrą. W nagrodę drużyna wygrana dostała za darmo ,,Ginger Drink”. Po kolacji bardzo się rozpadało, więc zagraliśmy w ,,Mafie”. Był wielki ubaw. Po 22:00 poszliśmy spać. Na drugi dzień wszyscy obudziliśmy się o 8:00, a śniadanie mieliśmy o 9:00. Po śniadaniu mieliśmy zajęcia pod tytułem „Paper Fun’’, czyli zabawa z papierem toaletowym. Mieliśmy za zadanie pozbierać jak najwięcej rolek papieru, ułożyć jak najwyższą wieżę oraz zamieniliśmy się na chwilę w projektantki i modelki! Po tej zabawie przyszła do nas pani ratownik z informacją, że możemy iść na kajaki. Gdy wyszliśmy już z kajaków pani zabrała nas na basen. Kąpaliśmy się bardzo długo, ale i tak nie chcieliśmy wyjść na obiad…w końcu jednak wyszłyśmy. Po obiedzie spakowaliśmy się i poszliśmy zagrać w gry. Wyjechaliśmy o godzinie 15:30. Było bardzo śmiesznie i zabawnie. Choć byliśmy tam dwa dni czuliśmy się wypoczęci i z uśmiechem na twarzy wróciliśmy do domu!!!

Autorzy: Magda Jamrozik i Julia Urbanek Czytaj dalej…

Skip to content

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. W każdej chwili możesz zablokować lub ograniczyć umieszczanie plików cookies (ciasteczek) w Twoim urządzeniu zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej. Więcej informacji

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.