Uczniowie z edukacji wczesnoszkolnej pod okiem wychowawców przez ostatnie dwa tygodnie brali udział w akcji „Wirusoochrona” zorganizowanej przez rybnicki sanepid. W klasach przeprowadzono cykl lekcji otwartych dla innych nauczycieli. Dzięki czemu dzieliliśmy się naszymi umiejętnościami i wiedzą z innymi wychowawcami. Podczas zajęć nauczono dzieci jak korzystać z aplikacji dotyczących zdrowego jedzenia (2a), wykonano zdrowe zakupy (2a), bawiono się piramidą żywieniową (2c), przeprowadzano doświadczenia ukazujące potrzebę mycia rąk (2b), zorganizowano przedstawienie (1b), utrwalano wiedzę poprzez rozwiązywanie krzyżówek, rebusów, kolorowanek, zabaw i gier (1c,2d, 3a, 3d) Czy to wszystko? Nie! Zapraszam do obejrzenia galerii 😉
-
-
1b-Uczeń wykonał marchewkę na klasowe przedstawienie.
-
-
1c- Dzieci prezentują ukończoną kolorowankę „Ochrona przed wirusami”
-
-
1c- Uczeń koloruje kolorowankę.
-
-
1b-Dzieci prezentują hasła na temat przestrzegania obostrzeń.
-
-
1b-Uczniowie przedstawiają teatrzyk na temat zdrowego żywienia i przestrzegania obostrzeń.
-
-
3a- Uczennica rozwiązuje krzyżówkę „Wirusoochrona”.
-
-
3a- Uczeń realizuje kartę pracy „Wirusoochrona”.
-
-
2a-Dzieci prezentują posegregowane produkty spożywcze.
-
-
2a-Dzieci prezentują posegregowane produkty spożywcze.
-
-
2a-Dzieci prezentują posegregowane produkty spożywcze.
-
-
2b- Uczeń odczytuje kod QR pod, którym są ukryte zasady higieny.
-
-
2b- Mapa myśli „Wirusoochrona”- co to takiego?
-
-
2b-Doświadczenie „Dlaczego należy myć ręce?”
-
-
2b- Zabawa ozobotami na karcie pracy „Chronimy się przed wirusami”.
-
-
2b- Uczeń prezentuje wykonane wirusy.
-
-
2c- Piramida żywieniowa.
-
-
2c- Zachowania wzmacniające oraz wpływające na obniżenie naszej odporności.
-
-
2c- Zdrowe i niezdrowe produkty.